Powered by Jasper Roberts - Blog

Bakglädje under sommaren?

Får du mer lust till att baka på sommaren? Eller har du fullt upp med att njuta av värmen?
 
För min del får jag mer lust och mer ideér. Det finns färska bär, rabarber osv att använda sig av. Och det gör jag mer än gärna! Hur är det för er?
 
| |
#1 - - Anne:

Det är nog lika skoj att baka året runt men det är helt andra saker som suktar nu när det finns bär och sånt. På vintern bakar jag nästan alltid med choklad eller kakao men nu går det åt en jäkla massa citronskal och vaniljpulver istället :)

Svar: Samma här! Jag älskar choklad men av någon anledning blir det sällan något chokladigt på sommaren :)
Marias bakglädje

#2 - - Lotta:

Föresten du har inget bra recept på någon mumsig Chokladtårta att dela med dig av?

Svar: hm.. jo jag kan ha nåt ess i rockärmen! :) När jag gjort en så lägger jag upp! :)
Marias bakglädje

Upp