Powered by Jasper Roberts - Blog

Det blir fullt upp!

Jag har fått många förfrågningar nu om jag kan tänka mig att sälja mina bakverk. Så jäkla roligt att det finns dem som tycker dom är så pass fina att dom kan tänka sig att betala för dem! :)
Och det är inga dåliga grejer det ska vara till heller. har fått frågan när det gäller både dop och födelsedagar bland annat. Riktigt roligt! Och självklart antar jag den utmaningen -för en liten utmaning är det ju, då jag bara bakat för eget bruk tidigare :)
All fin beröm jag får gör mig alldeles varm inombord. Tack allihop! :)

| |
#1 - - Jenny:

Vad roligt!! Den berömen förtjänar du verkligen, du som gör så fina bakverk.

#2 - - BrittMarie Åberg:

Du är superduktig! Pappas tröja blir dyngvåt av snålvatten!! Han vill ha, vill ha.....

Så "synd" att han bor så långt ifrån!

Kram

BM

Upp