Powered by Jasper Roberts - Blog

Rosor

Jag gjorde ett försök att spritsa rosor på det lite mer avancerade sättet. Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Jag använde mig av smörkrämen jag hade kvar från ett tidigare bak, det hade garanterat varit lättare och blivit finare om jag haft typ frosting eller liknande. Men för att vara första försöket tycker jag att dom blev fina! :)
Om övning ger färdighet så kommer dom bli fantastiska! ;)
vad tycker ni? :)
| |
#1 - - ▲ L I N D A:

har du bakat allt på bilderna i din header? :)

#2 - - ▲ L I N D A:

sv: åh man blir ju riktigt sugen när man kollar på bilderna! :)

#3 - - ▲ L I N D A:

sv: självklart! den var jättefin, vad smakar den? :)

#4 - - ▲ L I N D A:

sv: åh vad gott.. skulle man allt vilja testa! :)

#5 - - Hanna-chan:

De ser helt fantastiska ut!

Riktiga konstverk, du är superduperduktig. :o



Ha en bra fredagskväll!

#6 - - <3 MIRANDA - MAMMA TILL ALEXIS. <3:

jätte fina! Vad duktig du är! :)

#7 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

De blev ju otroligt fina, trodde först att det var marsipanrosor tills jag läste! Det gick ju jättebra :)

#8 - - ~ L I N N ~:

Hoppas du får en awesome lördag! :-D

#9 - - iiiden:

va fint!:D

#10 - - Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2:

Otroligt fina bakelser du gör!! :)

#11 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

Hoppas du fortsätter göra vackra rosor till cupcakes och tårtor nu :D

Upp