Powered by Jasper Roberts - Blog

När Farsdag blir en dag försenad..

 
Nu har det varit tyst här några dagar. Helgen har spenderats i Arvidsjaur hos min pappa och farfar. Åkte hem igår, alltså spenderade vi mesta delen av farsdag i en bil. Och eftersom min kära sambo inte fick någon present igår, ville jag ändå visa att jag inte glömt bort honom, så jag har gjort lite praliner och en fin ask, som han ska få då han kommer hem från jobbet. 
 
Pralinerna är fyllda med hans favoritfyllning. Hallon :) Dom är supergoda och smakar riktigt somrigt! Så är det även några med Nougatmousse. Vad tror ni, det här borde väl vara en bra present?
 
Praliner & Godis | |
#1 - - AnnaAwesome:

Underbar present! Jag måste beställa en ask choklad till jul! Jag bakade min farfars recept på dubbla havreflarn med chokladsmörkräm som är min pappas favorit! Också en kalasfin present ^^

#2 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

Det blev en kanonpresent ju, ser jättegott ut! Vad är det för form du har till pralinerna? :)

Svar: du menar var jag gjort dem i? Dom är gjorda i silikonformar för praliner :)
Marias bakglädje

Upp