Powered by Jasper Roberts - Blog

Chokladens dag - Bästa chokladrecepten!

Idag är det chokladens dag, chocoholik som jag är så måste det såklart firas med ett inlägg med mina absolut favoritrecept med choklad! Vad är Din absolut favorit när det kommer till choklad? Jag bjussar på några av mina favoriter här nedan!
 
1. Denna Lyxiga Kladdkaka är enligt mig den ultimata kladdkakan. Sammetslen och så fantastiskt god!
 
 
2. Chokladpudding. Så.jäkla.gott! Längre beskrivning behövs knappast!
 
 
3. Brownies med Karamellpopcorn - Det är nåt visst med sött och salt kombinerat, att det dessutom ligger en kladdig och chokladig brownie under det täcket av salt och sött gör det knappast sämre!
 
 
Ännu en Brownie, Blueberry Cheesecake Brownie, för att vara exakt. Ja, ni ser ju själva -HUR god ser inte denna ut att vara?
 
 
5. Syndigt god Chokladtårta - Maffig och garanterad Wow-effekt på middagsgästerna!
 
 
6. Sist men absolut inte minst, en supergod Chokladpaj med färska bär.. Nu är jag ju inte ett dugg sugen på något chokladigt.. ;)
 
Kladdkakor | chokladens dag, favoritrecept, choklad, chokladrecept | |
#1 - - Ellinor Netsö:

Men vad smaskigt detta såg ut! Jag verkligen älskar choklad! :D

#2 - - Amanda:

ÄLSKAR chokladpudding! Så länge sedan jag åt det!! :D

#3 - - a n n i k a:

Mumsigt :D

#4 - - ISA:

kärlek till detta inlägg<3

#5 - - Lina:

Allting ser så himla gott ut! Jag kommer definitivt kolla in här igen! :)

#6 - - Bokdags :

Chokladtårtan får bli helgens helgtårta😃

#7 - - Annelie:

Allting ser så himla gott ut!

#8 - - Lena:

så underbart med så mycket choklad.

#9 - - Hanna:

Mums! :)

#10 - - Petra:

Ser riktigt smaskigt ut :-) Choklad går ju alltid ner så det blir till att prova något av recepten framöver.
Härligt inspirerande blogg du har!:-)
/ Petra

http://www.svenskhemmafru.blogspot.se/

#11 - - Jenniey Love:

ser underbart gott ut. kramiz<3

#12 - - Viktoria:

Men du så läckert det ser ut!

#13 - - Robex Lundgren:

mums

#14 - - Linda Cathrine Liljemalm:

Allt ser otroligt gott ut!

Upp