Powered by Jasper Roberts - Blog

Nutellamuffins på 3 ingredienser

 
Något som jag tror dem allra flesta gillar, är att baka något som går snabbt och inte kräver så många ingredienser. Nåt som man enkelt slänger ihop vid oväntat besök eller när sötsuget tar över! Ja, men då passar ju dessa kladdiga nutellamuffins alldeles utmärkt! :) Fantastiskt goda och supersnabba, utan en massa disk osv. Toppen!
 
NUTELLAMUFFINS PÅ 3 INGREDIENSER
 
2 ½ dl nutella (ytterligare några tsk att klicka i smeten)
2 ägg
1 ½ dl vetemjöl
 
Rör ihop ingredienserna till en jämn smet, Fördela smeten i muffinsformar och klicka i ytterligare lite nutella i mitten av smeten. Grädda mitt i ugnen på 175 grader i ca 15 min. Servera gärna med en klick vispad grädde och lite bär.
 
 
Cupcakes & Muffins | nutellamuffins på 3 ingredienser, nutellamuffins, muffins | |
#1 - - iseedeeskitchen:

Det ser så himla gott ut och så enkelt!!

#2 - - EVELINA:

Ser jättegott ut!!

#3 - - JUNITJEJ:

Mums, så gott!

#4 - - Emiza:

Så gott

#5 - - veckomagasinet anne von porat:

ser supergott och enkelt ut

#6 - - Mirre - Sweetwords:

Ohh så gott

#7 - - Anonym:

Hej,


Jag heter Linus och jobbar som Community Manager på myTaste. Jag vet inte hur mycket du känner till om oss sedan tidigare men vi är en plattform där man som bloggare kan skapa ett konto likt Facebook eller Instagram för att få mer trafik.


Vi har på senaste tiden utvecklat massa spännande funktioner för att ni som bloggar om recept ska få kraftfulla verktyg för att hitta nya läsare och samla på er följare som är intresserade av det ni gör.


Eftersom att jag ser att du har en del recept i din blogg tänkte jag att det kunde passa dig perfekt att ansluta dig till oss för att testa på vår helt nyutvecklade plattform. Fokuset framåt kommer att vara att man med myTaste ska kunna upptäcka och följa de bästa matbloggarna som finns där ute. Det kommer ske genom att vi, bland många andra funktioner, snart kommer att lansera att alla som följer en blogg kommer få en pushnotis till appen när en bloggare lägger till ett nytt recept


Att ansluta sig tar bara några minuter, sedan har du en helt ny kanal för att få trafik till bloggen. Klicka på länken för att komma till sidan där du kan lägga till bloggen.


http://www.mytaste.se/ga-med-i-matbloggstoppen


För att verifiera att det är du som ansluter dig som äger bloggen så lägger du bara in en liten kodsnutt i bloggen som visar en bild på att du är ansluten till myTaste.


Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till mig på:

[email protected]

Jag bifogar även en länk till en PDF som förklarar hur vi tänker med Nya myTaste:


http://cdn.mytaste.org/group2/M00/E1/4A/CgAIN1kMhMuAEhobAJrSZPEL41c339.pdf


Hoppas du får en grym fortsatt dag!


#8 - - Guccimamma:

ser riktigt gott ut! =)

ha en bra dag!
kram

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Omg, enklare får man leta efter :D

#10 - - Rebecka Lindström:

Tack för tips :)

#11 - - Jennife Queen:

Åh vad gott, det ska jag baka till grabben nån dag :D

#12 - - Days by Johanna:

Mums så gott, detta skall jag testa :)

#13 - - Spritt:

Fantastiskt, och jag gissar att det är minst lika gott som det ser ut :D

Upp