Powered by Jasper Roberts - Blog

Blogg Kärlek ~ Blog Love

Hoppas att ni alla har haft en bra helg! Jag tänkte faktiskt avsluta denna temavecka med inget annat än lite bloggkärlek! Det finns alldeles för mycket näthat i bloggvärlden (internet över huvud taget) och på tok för lite sånt här!  Jag läste om detta på Sockerrus och kände direkt att jag ville haka på! Det finns så många fina mat- och bakbloggar där ute och idag tänkte jag uppmärksamma några av mina favoriter :)
 
 
Made By Mary
- Det här är min absoluta favoritblogg! 'Mary' tar helt fantastiska bilder på vackra bakverk, och skriver på ett roligt sätt som känns äkta och ger en känsla av att man faktiskt lär känna henne, genom bloggen!
 
Sweet and Simple
- Sabina är en go´ tjej som har utvecklat nåt helt enormt under det året jag läst hennes blogg. Även Sabina känns äkta och med jämna mellanrum svär jag över att jag inte är granne med henne så jag fick smaka på det goda hon gör.
 
Cookies n Dreams
- Jättehärlig mat- och bakblogg med vackra bilder och en fröjd att läsa hennes texter. Inget knussel där inte!
 
Call Me Cupcake
- När jag hittade denna blogg sträckläste jag den tills jag trodde ögonen skulle trilla ut. Herregud så mycket härligt och gott det finns här. Talangfull är bara förnamnet!
 
Sockerrus 
- Färg och form, det är något som denna tjej är helt fantastiskt på. Hennes tårtor och sockerkonst är otroligt imponerande!
 
Var med och sprid lite Kärlek du med! Klistra in bilden ni ser ovan, i ett inlägg och länka 5-10 bloggar och skriv någon rad om varför Du gillar just dom! :)
| blog love, blogg kärlek, länk kärlek | |
#1 - - Mary:

Sötnos, vad glad jag blir! Tack fina, du är så duktig på att baka och så kreativ, en fröjd att se och följa! Kram på dig tjejen <3

Svar: Men tack själv! Det var ju en fröjd att läsa din blogg när jag började baka, så mycket inspiration och fina bilder! :) kram! <3
Marias bakglädje

#2 - - Lisa - Sockerrus:

Men förlåt! Jag har helt missat att du skrivit om Blog Love! Brukar få en pingback men kan inte se att jag fått det (även om det är länge sen). Stort TACK för de fina orden och för att du vill vara med i Blog Love ♥ Det gör mig oerhört glad! :) Jag håller på att skriva ett nytt inlägg om Blog Love nu och givetvis ska jag lyfta fram din blogg i det inlägget :)
Tack igen! Stor KRAM, Lisa

Svar: vad konstigt att du inte fått någon.. Kanske jag gjort något fel? Roligt att det uppskattas, det kan aldrig bli för mycket nätkärlek! :)
Marias bakglädje

Upp