Powered by Jasper Roberts - Blog

Plopp Kärlek vs Premium Coconut

Jag har som så många andra testat den nya Plopp Kärlek. Första biten var okej-god men sen blev det på tok för sött för min smak! Jag är mycket mer förtjust i mörk choklad, och jag som älskar cocos blev lite smått förälskad i denna smak av Premium :) Testa!
| |
#1 - - Carro:

Jag är ingen kokosfantast, men den där chokladen är verkligen supergod:-)

#2 - - Linn:

Vilka vackra bakverk din blogg är fylld med :)!

#3 - - Linn:

Sv: Jo, jag brukar baka :) Det blir mest cupcakes eftersom dom är så söta^^ Dock kan jag inte göra vackra sugar paste blommor utan det blir mest bara med frosting :)

#4 - - Blogg.se:

Hej Maria! Jag jobbar på blogg.se och undrar om du vill bli veckans blogg på vår matsida nästa vecka. Skicka mig gärna ett mail när du ser detta:)

Upp