Powered by Jasper Roberts - Blog

Årets Tårtbagare

Jag är med och tävlar på www.tartdekorationer.com's tävling om vet som blir årets tårtbagare. Bidragen trillar in och det är många roligt och fina tårtor som finns där. Man får rösta på hur många bidrag man vill, och jag skulle givetvis bli jätteglad om ni ville rösta på just mitt!
 
Rösta gör man genom att gilla bilden och ge stjärnor. Det tar bara en sekund! :) Här hittar du mitt bidrag!
 
 
| |
#1 - - Michaela:

Woow, så fin! Går in och röstar på direkten! :D

Svar: Tusen tusen tack! :)
Marias bakglädje

#2 - - Elin Bjurek:

Jättefint, jag har röstat! :)

Svar: tack tack tack! :D
Marias bakglädje

#3 - - o l i v i a - smyckesblogg:

Så himla fint! Har röstat :D

Svar: Tusen tack! :)
Marias bakglädje

#4 - - ebba:

gud så fint och gott!

#5 - - Tina:

Åh vad snyggt =)

Svar: tusen tack! :)
Marias bakglädje

#6 - - sandra - 3 barns mamma <3:

Vilken vacker kreation!!!

#7 - - Hanna:

Jätte snygg tårta!! :D

#8 - - Anna Holm:

Men oj vad duktig du verkar vara på bakning! Önskar jag var din bästa vän så man fick smaka på härligheterna! ;)

#9 - - ELISE:

Du är sååååå duktig <3

Svar: tack så mycket!
Marias bakglädje

#10 - - Fanny:

Vilken fin tårta! :D Vad duktig du är!

#11 - - Louise:

otroligt fin!

#12 - - Ida:

Ooj vad fin! såg riktigt gott ut:)

#13 - - Lisa Höök:

Wow va gott det ser ut!

#14 - - Anonym:

Åh, grymt fin!

#15 - - Sara Ekman:

Wow så fin! mums :)

#16 - - Michelle Gawronska:

Åh, sjukt fint!

Svar: Tack snälla du!
Marias bakglädje

#17 - - Siri Eisenhardt:

Vilken helt underbart tårta! Heja Maria :-)

Svar: Tack snälla! Det är bara att hålla tummarna :D
Marias bakglädje

#18 - - Paulina Suonvieri:

det ser helt otroligt fantastiskt bra ut! och gott! :D wow! :D

Svar: tusen tack! :)
Marias bakglädje

#19 - - Joanna Ostrowska:

Men åh vad gott det ser ut!

#20 - - Kaffehörnan:

Håller tummarna

#21 - - TEA♛:

Asså det är helt sjukt hur galet gott alltid ser ut..är det dina bilder? :)

Svar: Tack! :) Ja alla bilder är tagna av mig :)
Marias bakglädje

Upp